Ruang privasi pelakon berbakat Hanez Suraya semakin kecil apabila kisah percintaannya dengan penyanyi, Awi Rafael, mula heboh. Tersipu-sipu malu sebaik mendengar nama Awi, Hanez tidak mengiyakan atau menidakkan gosip berkenaan.

"Kami masih dalam peringkat mengenal hati budi masing-masing. Kami berkenalan sewaktu sama-sama mengikuti Jom Heboh di mana saya mempromosikan drama dan Awi pula adalah barisan artis yang membuat persembahan konsert.

Hanez Suraya

"Terus-terang saya tidak pernah meminati Awie tetapi sangat sukakan lagunya, Bila Aku Jatuh Cinta. Hendak dijadikan cerita pada malam konsert kami bertemu di belakang pentas, ambil gambar dan dia bercerita yang dia sedang mencari model untuk klip video lagu terbarunya.

"Kami bertukar nombor telefon dan dua hari kemudian kami berjumpa untuk berbincang mengenai klip video kerana dia berminat untuk menggunakan saya sebagai model. Keesokan hari-hari selepas itu, perbualan tidak lagi berhubung soal kerja tapi seperti mahu mengajak saya 'dating'.

"Itulah kata orang tua-tua, kalau tidak suka seseorang itu jangan cakap sebarangan. Nah! 'ambik' sekarang saya pula yang dah suka dengan dia.... (hahahaha). Awi lelaki paling romantis yang pernah saya jumpa setakat ini," katanya bersambung ketawa.

Petikan: HM, May 12, 2012

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top