Anugerah Pilihan Pembaca Popular-Berita Harian kembali dengan menampilkan 20 calon akhir bagi karya dalam Bahasa Melayu laris di pasaran sepanjang 2011 dan pembaca berpeluang memilih karya fiksyen dan bukan fiksyen pilihan mereka melalui undian dijadualkan bermula 1 Jun hingga 1 Julai 2012

Kategori fiksyen menyenaraikan 7 Hari Mencintaku (Siti Rosmizah), M.A.I.D (Suri Ryana), Cinta Kontrak (Nurul Ain Syuhada), Uda & Dara (Aisya Sofea), Doktor Cinta (Dyadila), Yes Boss! (Areila Sahimi), Tuan Rumah Punya Pembantu Rumah (Orkid Edyliyne), Akulah Cinderella (Nozi Danisya), Hati Bila Cinta (Lynn Allyna) dan BisikBisik Gelora (Fauziah Ashari).

Kategori Bukan Fiksyen ialah Anda Bertanya Ustaz Azhar Idrus Menjawab Berkenaan Permasalahan Semasa (Azhar Idrus), Nikmatkah MaksiatMembedah Dosa 10 Anggota (Drs Hanafi Mohamed dan Siti Zaimah Ab. Rahman), Khutbah Rasulullah : Wasiat Agung Buat Umat (Rohidzir Rais), Oi!Bangunlah Oi! (Dr HM Tuah Iskandar al-Haj), Anda Bertanya Ustaz Menjawab Mengenai Solat (Rohidzir Rais), Allah is Calling: Himpunan Hidayah Allah dan Menyebarkannya (Zainudin Hashim), Khutbah Terakhir Rasulullah (Ibnu Rijal), MencariRedhaMu( NoorHishamIsmail), Ensiklopedia Solat: Kombinasi Fakta Hukum (Rohidzir Rais) dan 100 Pesanan Terakhir Rasulullah (Muhd Nasruddin Dasuki).

Acara gilang-gemilang yang mula diadakan sejak tahun 2008 hasil kerjasama POPULAR dan BH bertujuan menghargai penulis yang tidak jemu menyumbangkan idea dan kreativiti demi kelangsungan industri buku tanah air.

Anugerah yang memberi sepenuhnya hak penjurian kepada pembaca itu memerlukan pembaca mengisi borang undian yang boleh didapati menerusi halaman Dunia Buku, Sastera, Berita Harian yang diterbitkan setiap Jumaat dan borang edaran yang boleh didapati di 64 cawangan Kedai Buku Popular di seluruh negara, bermula tarikh yang akan dihebahkan kelak.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top