Chaq diumumkan sebagai peserta kedua Hot Seat Mania selepas Ebi dimasukkan dalam minggu terdahulu. Nama sebenar Chaq ialah Camellus De'lelli Anam.

Di bawah produser manakah Chaq akan bernaung, ditangguhkan sehingga minggu depan namun berkemungkinan akan diserahkan sama ada kepada Ahmad Dhani atau Aubrey Suwito beserta seorang lagi peserta Hot Seat yang akan diumumkan pada minggu hadapan.

Terdahulu, empat lagi peserta Mania telah membuat persembahan pada minggu ini. Dimulakan dengan kumpulan Kristal yang mendendangkan lagu Opera Hidup nyanyian asal Wings. Kristal telah dipilih oleh Datuk M.Nasir untuk bernaung dibawahnya.

Chaq,Camellus De'lelli Anam

Naib juara Akademi Fantasia 8, Adira muncul dengan lagu Pulangkan nyanyian asal Misha Omar. Aubrey Suwito membuat pilihannya yang pertama dengan memilih Adira. Alyah yang muncul dengan lagu Russian Roulette nyanyian asal Rihanna juga turut menjadi pilihan pengarah muzik terkenal itu.

Hafiz pula menjadi pilihan Ahmad Dhani. Hafiz tampil dengan lagu Permintaan Hati nyanyian asal Letto.

Minggu depan, 4 lagi peserta akan mengetahui nasib mereka iaitu Shila Amzah, Awi Rafael, Jaclyn Victor dan Hazama berserta pengumuman siapakah peserta Hot Seat Mania?

Jadi, saksikan episod akhir permilihan produser muzik Mania minggu depan!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top