Kenapakah Ogy memilih Noor Nazatul Farahin atau Zatul, 23, sebagai protege anda?

Saya sudah uji tahap keyakinannya, tahap IQ dia malah keseluruhannya dan Zatul adalah protege yang benar-benar layak. Dia juga boleh terima dengan cepat apa yang saya ajar. Paling penting dia boleh terima tekanan yang saya akan berikan. Setakat ini saya tengok dia mempunyai sesuatu yang menarik.

Adakah Ogy ingin menjadikan Zatul seperti Ogy yang berkebolehan dalam semua perkara?

Sudah tentu saya mahukan yang terbaik untuk dirinya. Tetapi saya tidak mahu dia menjadi klon Ogy.

Apakah perancangan yang sudah diaturkan untuk Zatul?

Saya sudah ada seorang guru vokal dan guru motivasi untuk dirinya. Malah, saya juga sudah melantik seorang perunding imej untuk dia.

Gambar Zatul, Protege Ogy
Zatul Mentor 6

Petikan: Kosmo

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top