Klip Video Rasmi Cinta Bersatu - Liyana Jasmay


Video muzik Cinta Bersatu adalah arahan Ghaz Abu Bakar dan merupakan kerjasama yang ke-3 antara Liyana Jasmay dan Ghaz Abu Bakar selepas lagu Aku Tak Percaya Cinta dan Aku Jatuh Cinta.

Ghaz Abu Bakar juga adalah pengarah bagi telemovie terbitan Mermaid Studio’s milik Liyana Jasmay sendiri iaitu Cik Paris Diva Kampung. Lagu Cinta Bersatu dibuat khusus untuk telemovie tersebut yang akan ditayangkan di Astro Prima pada awal April ini.

Lirik Lagu Cinta Bersatu - Liyana Jasmay

Di matamu ku berharga
Kau perlakukan aku
Lebih dari mencintai dirimu
Di dekatmu ku merasa
Bahagianya aku
Dapat ruang cintamu
Hanya kamu saja
Yang mampu begitu
Tulus
Mengerti aku
Kau sempurna bagiku
Tak kurang sesuatu
Kau terima apa adaku
Ku sempurna bagimu
Tak kurang sesuatu
Cinta bersatu
Gayamu
Sifatmu
Cara mencintaiku
Yang membuatku diriku jatuh cinta padamu

Lagu & Lirik : Tilu

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top